Ігромаг - Світ Настільних Ігор
Увага! Зміни в режимі роботи магазину.
Каталог

Memoir 44

✓ в наявності
1870грн. Купити

21 отзыв

46 человек добавили
в список желаний


     Військова, стратегічна настільна гра Memoir 44 - це гра для 2-х гравців, в якій гравці беруть участь в подіях Другої Світової війни. Вона включає в себе 16 сценаріїв, події яких імітують найвідоміші історичні сутички. Кожен сценарій – унікальне поле битви з різною місцевістю, розміщенням військ і різними цілями кожної армії (знищення ворожих загонів, захоплення певної місцевості і т.д.). Щоб добитися перемоги, гравці керують військами, виконуючи командні тактичні карти, сутички ж проходять за допомогою спеціальних кубиків.

     Річард Борг – автор цієї славної гри, заснованої на розробленій ним же механіці битв для цілого ряду ігор (Commands and Colors, Battlelore, Memoir '44) повідомляє: "Навмисно, гра не є надто складною… Механіка гри, хоч і проста, містить в собі гру стратегічними картами в поєданні з ігровими кубиками і потребує агресивного і гнучкого плану дій, щоб досягнути перемоги."
     І це справді так, перед вами – найлегша гра серії варгеймів.
 

Тип: легкий стратегічний варгейм
Видавець: Days of Wonder
Час гри: от 45 до 90 минут
К-сть гравців: 2
Вік: от 8



Завантажити правила до настільної стратегічної гри Memoir 44 (Спогади про 1944-й)

 

 


     Як проходить ігровий процес настільної гри Memoir 44 (Спогади про 1944-й)? Гравці вибирають сценарій розвертають велике поле вказаною стороною, розкладають на ньому гекси місцевості, перешкоди і військові підрозділи у вказаних місцях, отримують певну кількість карт. Кожен підрозділ може містити в соб від 2-х до 4-ох фігурок одного типу. Відповідно піхотинців – по 4, броньованої техніки – по 3, артилерії – по 2 в кожному загоні. Додавати фігурки в підрозділ можна лише в виняткових випадках, а при загибелі вони забираються з загону. І жодних лічильників життя – самі фігурки зображають кількість військ, що залишилася в підрозділі.

     Далі гравці по черзі (починаючи з вказаної в сценарії сторони) здійснюють певні дії: грають командною картою, віддають накази загонам, пересувають загони, проводять сутички, поповняють кількість карт на руці.

 

 

 

     Ігрове поле в грі Memoir 44 розділено на 3 області – лівий фланг, правий фланг і центр. Відповідно, багато командних карт вказують область і кількість підрозділів, які можна в ній пересунути. Наприклад, карта з вказаним на ній лівим флангом і двома загонами, дозволяє пересунути відповідно до правил пересування два загони на лівому фланзі і т.д. Ось в цьому і є маленький недолік, на який нарікають досвідчені гравці-варгеймери. Часто бувають ситуації, коли гравцю на якомусь фланзі терміново треба перемістити війська, а потрібних карт немає. Та не забувайте, що перед нами не надскладний варгейм, а цікава настільна тактична гра. Якщо ви не можете віддати наказ, то вважайте це також труднощами війни – проводи зв'язку обірвані, на радіо перешкоди, загинув посланець з наказом, або щось подібне. Це додає цікавинку. Серед карт командних є карти тактичні, з різноманітними діями – викликати підтримку з повітря, здійснювати раптовий напад певним родом військ, додати поразку при атаці, відновити чисельність підрозділу (карта «Медики і механіки»).

     Переміщення підрозділів зроблено дуже просто – піхота пересувається на відстань до 2 гексів, бронетехніка – до 3 гексів, а артилерія – на 1 гекс. Певні типи перешкод і місцевості впливають на прохідність. Так само пересування накладає свої умови на подальшу атаку. Бронетехніка атакує незалежно від того, скільки гексів колько гексов подолав підрозділ перед атакою, звичайна піхота атакує, якщо пройшла один гекс, якщо пройшла два, то не атакує після переміщення (це не відноситься до елітної піхоти, яка атакує і після 2 гексів), артилерія або ходить або атакує.
 

 


     Сама атака зроблена дуже легко і наглядно, хоч і містить в собі елемент випадковості. З центру гекса атакуючого підрозділу проводиться уявна пряма лінія видимості до центру підрозділу-цілі. Підрозділи і певні види перешкод закривають лінію видимості і можуть по-різному впливати на атаку. Відіграє роль відстань до цілі. Наприклад, піхота на відстані в 1 гекс кидає при атаці 3 кубики, на відстані в 2 гекса – 2 кубики, і на 3 гекса – всього один кубик.

     Гравець кидає певне число кубиків з різними значками на гранях. Те чи інше зображення може означати пошкодження вибраному підрозділу. Так, якщо ви атакуєте підрозділ піхоти, що складається з 4 фігурок піхотинців і при кидку на кубиках випало два зображення піхоти, то з вибраного підрозділу знімаються 2 фігурки піхотинців, позначаючи 2 поранення. І жодних складних таблиць розрахунків і порівнянь характеристик. Відповідно, значок піхоти, що дозволяє нанести пошкодження піхоті, на гранях кубиків зустрічається частіше, ніж зображення танку, яке наносить пошкодження бронетехніці. Також є додаткові значки на кубиках, які впливають на атаку. Наприклад, значок гранати гарантовано наносить всім пошкодження, а при випадінні прапору, - підрозділ супротивника повинен відступити. Якщо з підрозділу видалена остання фігурка, то він вважається знищеним і гравець-переможець забирає його собі, використовуючи як лічильник переможних балів – медалей.

     За умовою сценарію, гравці можуть отримати медалі не лише за знищення підрозділів супротивника, але і ща виконання вказаних в сценарії завдань, наприклад, втримати вказане число ходів певну місцевість. Коли один з гравців отримує вказану для нього в сценарії кількість медалей – він оголошується переможцем.
 

 


     Багато сценаріїв гри Спогади про 1944-й імітують реальні історичні битви, а значить, не збалансовані, одна з сторін може мати деякі переваги. Тому цікаво знову грати одні і ті ж сценарії, міняючись сторонами конфлікту.

     Основою гри є тактичні сутички. В грі нема матеріально-технічного постачання чи загальної стратегії як такої. Війська лише ті, що присутні на початку битви на полі бою, і саме з ними гравець програє чи отримує перемогу.

     Настільна гра Memoir’44 (Спогади про 1944-й) – дуже легка в освоєнні. Вітається мінімальне знання англійської і, озброївшись словничком, розібратися в сценаріях і командних картах зовсім не складно. І через її легкість гра має величезне число фанатів і багато офіційних доповнень. і неї грають як дорослі так і діти. І навіть деякі домогосподарки.
 

 

 

Комплектація настільної гри "Memoir 44 (Спогади про 1944-й)":
  • 1 двостороння ігрова карта
  • 144 мініатюри Німеччини і Союзників
  • 36 пластикових перешкод (протитанкові їжаки, колючий дріт)
  • 44 плашки ландшафту
  • 9 анотаційних карток
  • 60 командних карт
  • 2 спеціальних тримачі для карт
  • 8 спеціальних бойових кубиків
  • електронний ключ Days of Wonder для доступу до сайту
  • правила гри (англ.)
  • буклет з сценаріями (16 унікальних історичних сценарії)


Придбати набір «Memoir 44 (Спогади про 1944-й)» у Києві чи в Україні досить просто. Достатньо натиснути кнопочку "В Корзину" та оформити замовлення на нашому сайті, або зателефонувати нам за номером (044) 383-63-67.